Aktuální informace o fungování Městského úřadu Lysá nad Labem
Městský úřad Lysá nad Labem informuje ohledně fungování v nouzovém stavu - úřední hodiny a předchozí objednání termínu.
Vážení občané,
v souvislosti s přijatými opatřeními Vlády ČR a vyhlášenému nouzového stavu a vzhledem k epidemiologické situaci, při které mají být vyřizovány pouze neodkladné úřední záležitosti, dochází k omezení činnosti Městského úřadu Lysá nad Labem spočívajícího především v uzavření budovy úřadu, aby došlo k omezení osobního kontaktu s veřejností.
Nadále zůstanou zachovány úřední hodiny, a to v pondělí a ve středu od 7.00 do 12. 00 hod. a od 13.00 do 18.00 hod. Vstup do budovy bude regulován tak, že občané si své záležitosti mohou vyřídit po předchozím objednání. Pro vyřízení ostatních úředních záležitostí je na vchodových dveřích vyvěšen tel. seznam aktuálně přítomných úředníků, kde se můžete s příslušným úředníkem domluvit na řešení vaší záležitosti.
Řidičské průkazy, občanské průkazy (cestovní pasy), registr vozidel:
Objednávky lze provádět v on-line objednávkovém systému, a to v případech nezbytné nutnosti. V případě žádosti o cestovní pas se z důvodu omezení provozu klient objedná v systému občanských průkazů (zvolí „Podání žádosti o OP“).
Pokud někdo nemá možnost objednat se prostřednictvím on-line sytému, může se objednat telefonicky.
Žádáme o platby správních poplatků platební kartou přímo na přepážkových pracovištích.
Pro vyřízení ostatních záležitostí se lze objednat telefonicky u příslušného referenta.
Pro veřejnost je na dveřích vylepen telefonní seznam úředníků, kteří s žadatelem dohodnou další postup.
Tento postup byl zvolen z důvodu ochrany zdraví občanů, i úředníků.
DŮLEŽITÉ:
Prosím, sledujte aktuality na webových stránkách, úřední desce, facebooku, budou zde zveřejňovány aktuální informace a případné změny (např. případná karanténa apod.).
Ing. Alena Novotná